Stručný popis předmětu:
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále též „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ.
Veřejná zakázka je veřejnou zakázkou na stavební práce a ve smyslu § 14 odst. 3 písm. c) ZZVZ je předmětem této veřejné zakázky rovněž poskytnutí souvisejících projektových činností.
Rekonstrukce stávajícího přejezdového zabezpečovacího zařízení světelného (PZS) v místě dvoukolejného železničního přejezdu P4332 km 2,680 na regionální železniční trati a vlečkové koleje společnosti OMYA CZ, s.r.o. na moderní PZS se 4 celými závorami, čtyřmi stožáry s pěti výstražníky reléového typu s elektronickými doplňky se signalizací podle rozhodnutí Drážního úřadu. Ovládání PZS bude zajišťováno počítači náprav.
Vnitřní technologická výstroj přejezdového zabezpečovacího zařízení bude umístěna do typového reléového domku se sedlovou střechou v blízkosti přejezdu. Reléový domek bude situován na drážní pozemek v místě, kde nebude narušovat rozhledové poměry na přejezdu.
V rámci stavby bude nově provedena a uložena potřebná část vazební kabelizace od žst. Lipová Lázně do žst. Vápenná.
Vybudování provizorní komunikace a provizorního přejezdu pro účely převedení silniční dopravy na silnici I/60 v průběhu realizace a následně po dobu plánovaných a nepředpokládaných oprav a rekonstrukcí přejezdu.
Zřízení nové konstrukční vrstvy tělesa železničního spodku se zesílenou konstrukcí pražcového podloží včetně odvodnění pod traťovou a vlečkovou kolejí.
Úprava železničního svršku v traťové koleji v délce 25,0 m a ve vlečkové koleji v délce 29,15 m. Kolejový rošt bude sestaven z betonových pražců SB8, kolejnic tvaru S49 s tuhým upevněním z žebrových podkladnic se svěrkami ŽS4. Kolejové lože bude z nového materiálu v min. tloušťce 350 mm pod úložnou plochou pražců.
Nová přejezdová konstrukce délky 13,2 m z celopryžových panelů v závěrných zídkách pro traťovou a vlečkovou kolej. Silniční komunikace I/60 bude z obou stran přejezdu rekonstruována v délce 4,4 m od závěrných zídek. Proběhne vyčištění navazujících odvodňovacích silničních příkopů. Nově bude proveden sjezd od zastávky Lipová Lázně jeskyně tak, aby byl ve vzdálenosti 10,0 m od nebezpečného pásma přejezdu.
Napojení nového technologického zařízení PZS ze stávajících rozvodů společnosti OMYA CZ, s.r.o..
Společnost OMYA CZ, s.r.o. bude na základě smlouvy o spojení zadavatelů spolufinancovat provedení rekonstrukce železničního přejezdu vlečkové koleje, tedy železničního spodku, svršku a přejezdové konstrukce.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Stavební správa východ
Nerudova 1
779 00 Olomouc