Contract: Nákup elektromateriálu pro údržbu, opravy a provoz elektrických zařízení OŘ PHA 2024 – 2025

Contract information

procurement procedure phase Receipt of tenders
Contractors can submit tenders (all or invited participants only according to the procurement procedure)
DBID: 15166
System number: P24V00000987
Contracting authority registration number: 64524061
Date of commence: 18.07.2024
Tender submit to: 31.07.2024 10:00

Title, type and description of contract

  • Title: Nákup elektromateriálu pro údržbu, opravy a provoz elektrických zařízení OŘ PHA 2024 – 2025
  • Contract type: Supplies
  • Contract for the framework agreement.

Brief subject description:
Nákup běžného elektromateriálu pro údržbu a opravy elektrických rozvodů, elektrických zařízení a osvětlení železniční dopravní cesty.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: podlimitní sektorová VZ s uveřejněnou výzvou
  • Contract regime: not under the Act regime
  • Estimated value: 10 281 206 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Správa železnic, státní organizace
  • CRN: 70994234
  • Postal address:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Name of the department: Oblastní ředitelství Praha
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2020-000638

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

If you are interested in participating in this procurement procedure, we recommend in addition to download the procurement documents also activation of notifications to changes in the procurement documents or explanation of the procurement documents of this procurement procedure.

send

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Public documents

Forms

No records to display.

URL addresses