Stručný popis předmětu:
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále též „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ. Veřejná zakázka je zadávána podle požadavků a podmínek stanovených směrnicí SŽ SM53 Směrnice o zadávání veřejných zakázek, která je vnitřním předpisem zadavatele a upravuje postupy při aplikaci ZZVZ v podmínkách Správy železnic, státní organizace.
Realizace stavby „Zajištění skalních masivů na trati Hlubočky – Hrubá Voda – Domašov nad Bystřicí“
Km 22,000 – 22, 415 (konec SO 02-10-01 v situaci D.2.1.2.) Sanace nestabilního tělesa dráhy
Zřízení 3 odvodňovacích zpevněných skluzů z drátokamenné matrace o šířce 2 m a délce 18,5 m – 22,0 m. Zajištění a stabilizace levostranné části svahu vyztuženou zemní konstrukcí z ocelových zemních prvků v jedné vrstvě tloušťky 0,6 m a dalších dvou vrstev celkové mocnosti 1,2 m. Nové odvodnění vpravo koleje z příkopových prefabrikátů typu „J“ o délce 231 m (koordinační situace C.1.3 – soubor 06 – Nové odvodnění trati km 22,051 – 22,281) (231 m – výkaz výměr km 22,050 – 22,280).
Km 22,600 – 22,700 Zajištění skalního zářezu
Systémové kotvení skalních bloků očištěné pravé i levé stěny zářezu prvky s doplněním o ocelová lana. Rozebrání a přeskládání horní části stávající obkladní zdi vlevo trati s lokálním doplněním pro správnou funkčnost.
Km 22,880 – 23,200 Zajištění skalního svahu vlevo trati
Instalace a ukotvení vysokopevnostní ocelové sítě s rastrem z poplastovaného ocelového lana na očištěnou skalní stěnu odřezu vlevo nad tratí. Kotvení prvky délky 3,0 m pro stabilizaci blokových struktur, které budou upřesněny po očištění skalního svahu. Na začátku a konci skalního svahu bude zřízena georohož vyztužená ocelovou sítí a ocelovým lanem pro 1,0 m. Rozebrání stávající zárubní zdi a její nahrazení dvěma železobetonovými pilíři s kotevními prvky. Úprava stávajícího systému odvodnění zřízením trativodu do betonového lože podél řešeného skalního svahu. V km 22,750 – 22,800 a km 23,070 – 23,140 na opačných stranách úseku budou provedeny terénní úpravy svahu s uložením neznečištěné vytěžené rubaniny.
Km 23,330 – 23,400 Zajištění skalního svahu vlevo trati
Instalace a ukotvení vysokopevnostní ocelové sítě s rastrem z poplastovaného ocelového lana na očištěnou skalní stěnu odřezu vlevo nad tratí. Zřízení nového povrchového odvodnění v patě svahu, které bude svedeno do železničního propustku ev.km 23,359.
Nový železniční svršek z kolejnic tvaru 49E1 bude vložen v km 22,000 – 22,200, kde dojde k odsunu osy koleje až o 850 mm tak, aby nepokračovalo sesypávání konstrukčních vrstev ze svahu. Budou použity stávající betonové pražce a nové štěrkové lože. Následně bude opětovně zřízena bezstyková kolej. Úpravy geometrických parametrů koleje i s výběhy budou provedeny v km 21,800 – 22,370.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)