Stručný popis předmětu:
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na služby v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále též „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ.
Zadavatel v tomto výběrovém řízení postupuje podle Pravidel pro žadatele a příjemce, která byla zpracována Ministerstvem Dopravy ČR jako Řídícím orgánem Operačního programu Doprava 2014-2020. Zadavatel je rovněž povinen postupovat dle Metodického pokynu pro oblast zadávání zakázek pro programové období 2014-2020, zpracovaného Ministerstvem pro místní rozvoj, které plní roli Národního orgánu pro koordinaci a řízení Dohody o partnerství.
Nejedná se tedy o otevřené řízení dle § 56 ZZVZ, ale o otevřenou výzvu dle čl. 15.2.6 Pravidel. Zadavatel tedy zadává veřejnou zakázku formou otevřené výzvy a rozhodl se v souladu s čl. 15.2.6 Pravidel zahájit výběrové řízení uveřejněním na profilu zadavatele.
Předmětem VZ je zpracování žádosti o podporu v rámci Operačního programu Doprava (2014-2020) pro projekt „Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice“.
Předmět zakázky obsahuje:
3.1. Zpracování žádosti o podporu z prostředků Evropských strukturálních a investičních fondů v rámci Operačního programu Doprava (2014-2020) pro tzv. individuální (běžný) projekt včetně všech povinných příloh a včetně vypořádání předmětných připomínek v rámci jejího hodnocení před finálním schválením žádosti.
3.2. Aktualizace ekonomického hodnocení v rozsahu finanční a ekonomické analýzy a analýzy citlivosti a rizik schválené varianty ze Studie proveditelnosti „Optimalizace trati st.hr.SR – Mosty u Jablunkova – Bystřice nad Olší – Český Těšín – Dětmarovice“. Ekonomické hodnocení bude zpracováno v podobě textové zprávy obsahující popis provedených změn a výpočtů a doložení výpočtů finanční a ekonomické analýzy ve vzorových CBA tabulkách. Aktualizace ekonomického hodnocení bude zohledňovat aktuální investiční náklady a harmonogram jednotlivých staveb řešených ve studii proveditelnosti a dále budou zohledněny nové postupy podle platné Metodiky pro hodnocení ekonomické efektivnosti a ex-post posuzování nákladů a výnosů, projektů železniční infrastruktury, pozemních komunikací a dopravně významných vodních cest, v platném znění, vydaných MD v roce 2016. V souladu s výše uvedenými postupy bude zpracována také aktualizace finanční analýzy týkající se pouze předmětné stavby „Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice“.
3.3. Zpracování souhrnného rozpočtu ve stadiu 4 (po zadávacím řízení na realizaci) v souladu dle směrnice SŽDC č.20
Zhotovitel zpracuje předmět zakázky v souladu s podmínkami dané výzvy v rámci OPD (výzva č.1) dle Pravidel pro žadatele a příjemce OPD v aktuální verzi, a to prostřednictvím informačního systému MS2014+ na portálu IS KP14+.
Předmět zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky je blíže specifikován v zadávací dokumentaci.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Stavební správa východ
Nerudova 1
772 58 Olomouc