Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je rozdělen do následujících etap:
Etapa 1: Posouzení dalších možností rozvoje reportingu (se zaměřením na reporting správy bytového fondu)
• Přehled byznys procesů a požadavků managementu SŽ, které jsou kladeny na management bytového fondu
• Verifikace datových zdrojů a validace dat potřebných pro reporting správy bytového fondu
• Konzultace návrhu s relevantními odbornými útvary SŽ (vybrané odbory GŘ a vybrané OJ)
• Revize počtu budoucích uživatelů ve vazbě na dostupný počet licencí a nákladovou efektivitu
Etapa 2: Zpracování funkčního a technického zadání pro implementaci reportingu
• Podpora přípravy technického řešení reportů ve formě zpracování ukázkového dema nad skutečnými daty pro účely technického zadání pro implementaci
• Ověření funkčnosti reportu (soulad s byznys požadavky a technické řešení) na základě zpracování vzorku zpracovaných skutečných dat ze SAP a připraveného dema
• Zmapování nutných úprav datové základny (validace aktuálních dat, doplnění nových dat, opravy údajů)
• Asistence při zpracování relevantních interních metodik SŽ
Etapa 3: Projektové řízení implementace a testování navrženého reportingu správy bytového fondu
• Projektové řízení, zejména řízení úkolů a rizik, administrace a vedení projektové kanceláře
• Sestavení řídícího harmonogramu projektových prací a zajišťování souladu prací s tímto harmonogramem
• Zpracování statusů aktuálního stavu plnění definovaných úkolů v rámci přiřazených odpovědností a rolí za jednotlivé oblasti
• Zajištění prací souladu programátora, respektive IT řešení s byznys zadáním, respektive cílovým konceptem navrženého řešení
• Definice požadavků na dokumentaci implementovaného IT řešení
• Komunikační podpora, organizace školení a další související podpůrné části
Etapa 4: Evidence nájemních smluv, kde je SŽ v roli nájemníka
• Návrh způsobu vedení evidence předmětných smluv
• Zmapování stávajícího stavu vedení smluv a stanovení požadavků na jednotný přehled
• Konzultace návrhu s relevantními odbornými útvary SŽ (vybrané odbory GŘ a vybrané OJ)
Etapa 5: Ostatní ad hoc práce dle specifikace zadavatele v předpokládaném a maximálním rozsahu 150 hodin za celou dobu plnění. Zadavatel není povinen objednat ani jednu hodinu prací v rámci etapy 5). Zadavatel nesmí v rámci etapy 5) objednat více než 150 hodin prací. Tyto práce budou obdobného charakteru jako práce uvedené v etapách 1 – 4 předmětu plnění. Budou zadávány v souvislosti s těmito etapami, zpravidla sloužící k doplnění plnění učiněných v etapě 1 – 4. Tyto práce budou realizovány pouze na základě písemné žádosti Zadavatele. Tyto práce může Zadavatel zadat nejpozději do 4 měsíců od účinnosti smlouvy (dále jen „ad hoc práce“).
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)