Brief subject description:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je rozdělen do následujících etap:
Etapa 1: Posouzení dalších možností rozvoje reportingu (se zaměřením na reporting správy bytového fondu)
•	Přehled byznys procesů a požadavků managementu SŽ, které jsou kladeny na management bytového fondu
•	Verifikace datových zdrojů a validace dat potřebných pro reporting správy bytového fondu
•	Konzultace návrhu s relevantními odbornými útvary SŽ (vybrané odbory GŘ a vybrané OJ)
•	Revize počtu budoucích uživatelů ve vazbě na dostupný počet licencí a nákladovou efektivitu
Etapa 2: Zpracování funkčního a technického zadání pro implementaci reportingu
•	Podpora přípravy technického řešení reportů ve formě zpracování ukázkového dema nad skutečnými daty pro účely technického zadání pro implementaci
•	Ověření funkčnosti reportu (soulad s byznys požadavky a technické řešení) na základě zpracování vzorku zpracovaných skutečných dat ze SAP a připraveného dema
•	Zmapování nutných úprav datové základny (validace aktuálních dat, doplnění nových dat, opravy údajů)
•	Asistence při zpracování relevantních interních metodik SŽ
Etapa 3: Projektové řízení implementace a testování navrženého reportingu správy bytového fondu
•	Projektové řízení, zejména řízení úkolů a rizik, administrace a vedení projektové kanceláře
•	Sestavení řídícího harmonogramu projektových prací a zajišťování souladu prací s tímto harmonogramem
•	Zpracování statusů aktuálního stavu plnění definovaných úkolů v rámci přiřazených odpovědností a rolí za jednotlivé oblasti
•	Zajištění prací souladu programátora, respektive IT řešení s byznys zadáním, respektive cílovým konceptem navrženého řešení
•	Definice požadavků na dokumentaci implementovaného IT řešení
•	Komunikační podpora, organizace školení a další související podpůrné části
Etapa 4: Evidence nájemních smluv, kde je SŽ v roli nájemníka 
•	Návrh způsobu vedení evidence předmětných smluv
•	Zmapování stávajícího stavu vedení smluv a stanovení požadavků na jednotný přehled
•	Konzultace návrhu s relevantními odbornými útvary SŽ (vybrané odbory GŘ a vybrané OJ)
Etapa 5: Ostatní ad hoc práce dle specifikace zadavatele v předpokládaném a maximálním rozsahu 150 hodin za celou dobu plnění. Zadavatel není povinen objednat ani jednu hodinu prací v rámci etapy 5). Zadavatel nesmí v rámci etapy 5) objednat více než 150 hodin prací. Tyto práce budou obdobného charakteru jako práce uvedené v etapách 1 – 4 předmětu plnění. Budou zadávány v souvislosti s těmito etapami, zpravidla sloužící k doplnění plnění učiněných v etapě 1 – 4.  Tyto práce budou realizovány pouze na základě písemné žádosti Zadavatele. Tyto práce může Zadavatel zadat nejpozději do 4 měsíců od účinnosti smlouvy (dále jen „ad hoc práce“).
              Tenders or requests to participate submit to:
            
      prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)