Zakázka: Předběžná tržní konzultace: „Evidence majetku pomocí RFID“

Informace o zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 11085
Systémové číslo: P21V00002133
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 03.12.2021
Předběžný zájem vyjádřit do: 13.12.2021 09:00

Název, druh zakázky a popis předmětu

  • Název: Předběžná tržní konzultace: „Evidence majetku pomocí RFID“
  • Druh zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem chystaného zadávacího řízení je realizace evidence majetku všech organizačních jednotek Správy železnic, státní organizace pomocí RFID technologie. Cílem je zefektivnění procesu provádění inventury a samotné inventarizace drobného hmotného majetku a veškerého IT zařízení.

V rámci předběžné tržní konzultace Správa železnic, státní organizace požaduje zodpovězení dotazů uvedených v příloze. Zadavatel si vyhrazuje možnost uskutečnění druhého kola této PTK, přičemž v rámci tohoto druhého kola dojde k osobnímu setkání s dodavatelem za účelem praktického předvedení funkčnosti možného řešení. Zadavatel si vyhrazuje pro toto druhé kolo pozvat libovolný počet účastníků z kola předchozího, přičemž vždy bude postupovat tak, aby
nedošlo ke zvýhodnění žádného z účastníků, zejména neposkytne účastníkům druhého kola žádné přídatné informace.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění na profilu - jiný
    Důvod použití jednacího řízení:
    předběžná tržní konzultace
  • Režim zakázky: mimo režim ZZVZ

Zadavatel

  • Úřední název: Správa železnic, státní organizace
  • IČO: 70994234
  • Poštovní adresa:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Název oddělení: Generální ředitelství
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000638

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Dlážděná 1003/7
11000 Praha

Kontakt

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě zakázky