Brief subject description:
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na služby v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ.
Z výše uvedené předpokládané hodnoty veřejné zakázky připadá 2.200.000,- Kč bez DPH na zpracování studie proveditelnosti. Zbývající část předpokládané hodnoty připadá na zpracování záměru projektu, a to při předpokladu zpracování tří záměrů projektu, kdy na každý připadá částka 100.000,- Kč bez DPH.
Předmětem VZ je vypracování Studie proveditelnosti a následného záměru projektu (či více záměrů projektu), trati Ostrava-Svinov – Opava východ – Krnov (dále jen „Dílo“) v souladu s požadavky uvedenými v kap. 6 ZTP.
SP bude zpracována podle Rezortní metodiky pro hodnocení ekonomické efektivnosti projektů dopravních staveb, zejména pak podle její metodické přílohy Metodika pro zpracování koncepčních studií, a dále podle pokynů uvedených v tomto dokumentu a jeho přílohách.
Veškeré potřebné podklady, zejména průzkumy, pasportní dokumentace, archivní dokumentace, informace o přepravních výkonech, informace o majetkových poměrech apod. si zajistí Zhotovitel a jejich pořízení je součástí nákladů zakázky.
Pro stavbu budou po výběru nejvhodnější varianty zpracované SP zpracovány navazující záměry projektu pro vybrané traťové úseky a ŽST. Objednatel ke dni zahájení výběrového řízení předpokládá zpracování 3 záměrů projektu.
Konečné určení počtu záměrů projektu si Objednatel vyhrazuje změnou závazku analogicky dle § 100 odst. 1 ZZVZ. Využití této výhrady se předpokládá pro případy vybraných traťových úseků a ŽST, které mají předpoklad pro okamžité zadání navazujícího stupně projektové přípravy. Objednatel může od zpracování záměrů projektu zcela nebo zčásti upustit.
Zhotovitel poskytne Objednateli veškerou součinnost při projednání Studie na Centrální komisi Ministerstva dopravy (CK MD).
Předmětem plnění je dále zpracování záměru projektu (ZP) stavby dle zadávacích podmínek. Záměr projektu bude zpracován v rozsahu dle Směrnice MD ČR č.V-2/2012, upravující postupy Ministerstva dopravy, investorských organizací a Státního fondu dopravní infrastruktury v průběhu přípravy a realizace investičních a neinvestičních akcí dopravní infrastruktury, financovaných bez účasti státního rozpočtu, v platném znění.
Objednatel si vyhrazuje změnu závazku ve věci, která spočívá v neprovedení zpracování záměrů projektu stavby, pokud nebude schválitelná žádná projektová varianta a v případě, kdy nebude dosaženo projektové varianty v plném rozsahu technického řešení např. pouze jeho části. Tzn., že navazující záměry projektu nebude možné zpracovat z důvodu neschválení studie proveditelnosti, nebo budou záměry projektu zpracovány pouze pro část vybrané varianty (nebudou využity všechny 3 záměry projektu). Využití této výhrady se předpokládá pro případy vybraných traťových úseků a ŽST, které mají předpoklad pro okamžité zadání navazujícího stupně projektové přípravy. Objednatel může od zpracování záměrů projektu zcela nebo zčásti upustit.
Předmět zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky je blíže specifikován v zadávací dokumentaci v části Zvláštních technických podmínkách kapitola 1.
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)