Brief subject description:
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na služby v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ.
Předmětem VZ je technická pomoc investorovi při realizaci stavby s názvem „Adamov – Blansko, BC“.
Cílem bude oprávněné, zdůvodněné, plynulé a bezproblémové čerpání finančních prostředků z fondu EU a SFDI na základě podkladů – projektu pro provedení stavby, realizační projektové dokumentace zhotovitele, smlouvy o dílo mezi zhotovitelem stavby a stavebníkem a kontrolní činnosti prováděné „IN SITU“.
TPI rozhodně představuje:
- účast na pravidelných (týdenních) pracovních poradách a především na kontrolních dnech stavby (většinou s měsíční periodicitou) za účelem sledování a kontroly realizačních postupů stavebních prací; sledování související problematiky realizace stavby – problémy, vypořádání připomínek budoucího správce, oprávněné připomínky stavbou dotčených jednotlivých subjektů, ovlivnění realizace vztahy stavby se správními, dohledovými, inspekčními a stavebními úřady, s autorským dozorem a především dozorem stavby (TDI)
- sledování souladu průběhu stavby s harmonogramem zhotovitele včetně z toho plynoucího řešení důsledků případného nesouladu
- sledování vzniku, řešení a projednání nesouladu realizace stavby s rozpočty jednotlivých SO/ PS stavby; posuzování požadavků zhotovitele na potřebu čerpání prostředků z rezervy stavby, poskytování stanovisek k oprávněnosti požadavků pro TDI a správce stavby
o identifikace potřeby a realizace změn stavby proti DPS
o prověřování a potvrzování zdůvodněné potřeby vzniku méněprací a víceprací; písemná stanoviska k jednotlivým případům
o kontrola efektivního a především ekonomického řešení víceprací dle návrhu zhotovitele stavby; důsledná kontrola rozpočtů víceprací předkládaná zhotovitelem
o součinnost a poskytování odborných stanovisek až k finálnímu projednání jednotlivých víceprací na stavbě (k rozhodnutí o vzniku vícepráce; ke změnovým listům – jejich zdůvodnění a vypořádání; změnová řízení stavby budou prováděna cestou Změnových listů dle Směrnice SŽDC č. 105 "Změny během výstavby", v platném znění)
o důsledná, důkladná a podrobná kontrola realizace schválených víceprací
- dílčí plnění – měsíčně na základě výkazu provedené a správcem stavby (TDS) potvrzené činnosti
- písemná stanoviska budou předávána nejpozději do 10 dnů od předání požadavku TDS (vedoucího pracovního týmu – správce stavby) k vyjádření
- podklady pro oficiální monitoring průběhu realizace (spolupráce při zpracování průběžných monitorovacích zpráv pro potřeby agentury INEA)
- na základě požadavku objednatele zajistit podle pokynů potřebné tabulkové podklady pro průběžné monitorovací zprávy o vývoji projektu
- na základě požadavku objednatele zpracování podle pokynů dalších podkladů pro průběžnou monitorovací zprávu jako informativní podklad pro objednatele.
CPV: 71311230-2 Poradenství v oblasti stavebního inženýrství –železniční stavitelství
Předmět zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky je blíže specifikován v zadávací dokumentaci.
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)
Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).
Procurement documents are provided electronically with direct access.
Date | Message type | Sender | Subject | r. | |
---|---|---|---|---|---|
09.06.2021 07:46 | explanation, completion, changes of procurement documents | Kateřina Příleská | Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č. 1 |
Form title | Type | State | Published in E-ZAK | Published in VVZ |
---|---|---|---|---|
Opravný interní formulář k veřejné zakázce | E01 | published | 09.06.2021 | --- |
URL title | URL address | Action |
---|---|---|
URL of the public contract in E-ZAK | https://zakazky.spravazeleznic.cz/vz00010018 |
Date of contract conclusion: 12.07.2021
Name | CRN | Country of headquarters/place of business/habitation | Contractual price in CZK without VAT |
Contractual price in CZK with VAT |
---|---|---|---|---|
Arrano Group s.r.o. | 26792303 | Czech Republic | 1 392 600,00 | 1 685 046,00 |
Contract performance year | Price in CZK without VAT | Price in CZK with VAT |
---|---|---|
2022 | 1 164 075,00 | 1 408 530,75 |
2023 | 218 625,00 | 264 536,25 |