Stručný popis předmětu: |
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále též „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky, stanovená postupem dle ustanovení § 18 odst. 3 ZZVZ, nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ.
Zadavatel v tomto výběrovém řízení postupuje podle Pravidel pro žadatele a příjemce, která byla zpracována Ministerstvem Dopravy ČR jako Řídícím orgánem Operačního programu Doprava 2014-2020. Zadavatel je rovněž povinen postupovat dle Metodického pokynu pro oblast zadávání zakázek pro programové období 2014-2020, zpracovaného Ministerstvem pro místní rozvoj, které plní roli Národního orgánu pro koordinaci a řízení Dohody o partnerství.
Předpokládá se spolufinancování této veřejné zakázky jak z prostředků České republiky - Státního fondu dopravní infrastruktury, tak i z prostředků Evropské unie – Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OP PIK) v rámci výzvy Smart Grids I.
Účelem stavby jsou přípravné práce pro stavbu „Zvýšení trakčního výkonu TNS Čebín“, které spočívají v doplnění zabezpečovacího zařízení a výstavbě základů pro trakční podpěry.
Předmětem stavby je zdvojení přípojných lan ke stykovým transformátorům a zdvojení výměnových a dalších propojek v hlavních kolejích do vzdálenosti 1km na obě strany od připojení zpětných kabelů z trakčních napájecích stanic. Dále se provede zdvojení obcházecích lan na DKS, které budou vybaveny počítači náprav a zůstanou na nich stávající izolované styky. Doplní se mezikolejové propojky mezi hlavními kolejemi v místech, které vyhovují článku 5.7 ČSN 34 2614 ed.3. Ostatní mezikolejové propojky, které by připadaly v úvahu pro mezikolejová propojení pro provizorní stavy při těžkých a středních opravách výhybek ve stanicích při přerušení zpětné cesty trakčního proudu a nemohou být namontovány do kolejiště s ohledem na požadavky normy TNŽ 34 2614 ed.3 v této stavbě, budou zřízeny až při vlastních opravách výhybek pro zajištění odvodu zpětného trakčního proudu. Dále výstavba základů pro nové trakční podpěry.
Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je upravena v dalších částech zadávací dokumentace.
|