obsah
|
zápatí
Správa železnic, státní organizace
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Úklid prostor železničních stanic a zastávek, provozních a administrativních budov Správy železnic- OŘ Ústí nad Labem
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Úklid prostor železničních stanic a zastávek, provozních a administrativních budov Správy železnic- OŘ Ústí nad Labem
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky na služby s názvem „Úklid prostor železničních stanic a zastávek, provozních a administrativních budov Správy železnic-OŘ Ústí nad Labem“ (dále jen „Veřejná zakázka“) je zajištění úklidových služeb v kvalitě a rozsahu stanovených v Přílohách č. 4 a 5 této zadávací dokumentace. Součástí poskytovaných služeb bude rovněž zajištění hygienických a dalších prostředků k tomu potřebných. Účastník musí mít zaveden elektronický systém on-line kontroly přítomnosti na pracovišti (dále jen dispečink) jehož součástí bude i elektronická kniha úklidů. Rovněž musí mít zaveden elektronický systém pro zadávání požadavků Zadavatelem (dále jen HelpDesk). Není požadováno, aby se jednalo o dva nezávislé systémy. Součástí předmětu této veřejné zakázky je i úprava dispečinku a HelpDesku v rozsahu až 10 manday ročně dle požadavků Zadavatele. Úpravy budou prováděny za účelem zvýšení uživatelského komfortu obou systémů.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.szdc.cz)
Kontakt:
Radka Harvanová
e-mail: HarvanovaR@szdc.cz
tel:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
20.07.2020 08:30
Datum zahájení:
21.04.2020 00:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Správa železnic, státní organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software