obsah
|
zápatí
Správa železnic, státní organizace
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Rekonstrukce SpS Lužany
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Rekonstrukce SpS Lužany
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem díla je zhotovení (realizace) stavby „Rekonstrukce SpS Lužany“ jejímž cílem je zvýšení bezpečnosti a spolehlivosti infrastruktury drážní dopravy. Jde o náhradu stávající venkovní spínací stanice 1f 25 kV AC v zastávce Lužany nacházející se na trati Plzeň – Klatovy v mezistaničním úseku Přeštice – Švihov u Klatov. Nová spínací stanice bude umístěna v novém technologickém objektu v prostoru zastávky včetně instalace potřebné technologie a napojení NN a VN. Dále dojde k úpravě stávajícího sdělovacího a zabezpečovacího zařízení (zrušení kolejových obvodů a nahrazení počítači náprav) a k úpravě DOZ.
Rozsah díla „Rekonstrukce SpS Lužany “ je dán schváleným projektem stavby. Pro potřeby zhotovení stavby bude zhotovena realizační dokumentace stavby v rozsahu jednotlivých provozních souborů a stavebních objektů, uvedení stavby do provozu a získání potřebných dokladů k provozu zařízení a kolaudace stavby v plném rozsahu dle jednotlivých PS a SO. Zhotovení stavby bude provedeno v rozsahu zadávacích a schválené projektové dokumentace. Dále bude zhotovena dokumentace skutečného provedení dle příslušné SoD a obchodních podmínek. Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je upravena v dalších částech zadávací dokumentace.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace,
Stavební správa západ,
Sokolovská 278, 190 00 Praha 9
v kanceláři č. 414 (podatelna)
Kontakt:
Kontaktní osoba: Petr Dušek
telefon: +420 972 244 713, mobil: +420 725994040, e-mail: dusekp@szdc.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
21.04.2017 09:00
Datum zahájení:
13.03.2017 10:19
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Správa železnic, státní organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software