Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ano (uzavření rámcové dohody)
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Nákup a výměna pneumatik 25/26 – oblast Šumperk
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Sezónní výměna pneumatik, dodávky pneumatik souvisejících s výměnou, opravy defektů a poskytování ostatních služeb souvisejících s předmětem veřejné zakázky, vše v rámci údržby vozového parku OŘ Ostrava (s výchozím místem Žst. Šumperk, Jesenická 464/4, 787 01 Šumperk), sloužícího pro účely zajištění provozuschopnosti železniční dopravní cesty a jejího provozování.

Jedná se o zadávací řízení na uzavření rámcové dohody.

Bližší specifikace předmětu plnění dílčích zakázek je upravena v dalších částech zadávací dokumentace.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)
Kontakt: Mgr. Stanislav Tesařík
e-mail: OROVAvz@spravazeleznic.cz


Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: mimo režim ZZVZ
Druh zadávacího řízení: podlimitní sektorová VZ s uveřejněnou výzvou
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 25.09.2025 09:00
Datum zahájení: 08.09.2025 09:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek: Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):