Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ano (uzavření rámcové dohody)
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Pozáruční servis a opravy odsávacího zařízení ve správě OŘ Plzeň 2025-2029
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmět veřejných zakázek zadávaných na základě uzavřené Rámcové dohody (dále
jen „dílčí zakázky“) je specifikován v Příloze č. 2 Dílu 2 Zadávací dokumentace s tím,
že předmětem dílčí zakázky může být jakákoliv kombinace či množství položek
uvedených v příloze Rámcové dohody. Dílčí zakázky budou zadávány bez obnovení
soutěže.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)
Kontakt: Leona Vopalecká
e-mail: VopaleckaL@spravazeleznic.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: mimo režim ZZVZ
Druh zadávacího řízení: podlimitní sektorová VZ s uveřejněnou výzvou
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 25.07.2025 09:00
Datum zahájení: 14.07.2025 15:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek: Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):