Stručný popis předmětu: |
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále též „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ. Veřejná zakázka je zadávána podle požadavků a podmínek stanovených směrnicí SŽ SM53 Směrnice o zadávání veřejných zakázek, která je vnitřním předpisem zadavatele a upravuje postupy při aplikaci ZZVZ v podmínkách Správy železnic, státní organizace.
Předmětem veřejné zakázky je zajištění realizace stavby pod názvem
Soubor staveb:
Stavba 1) „Výstavba PZS přejezdu P3916 v km 16,839 trati Studenec - Křižanov“ (dále je taktéž „stavba 1“)
Stavba 2) „Odstranění TOR na přejezdu P3919 v km 18,481 trati Studenec - Křižanov“ (dále je taktéž „stavba 2“)
1) „Výstavba PZS přejezdu P3916 v km 16,839 trati Studenec - Křižanov“
Předmětem stavby je zřízení přejezdu vybaveného novým přejezdovým zabezpečovacím
zařízením, který nahradí stávající přejezd zabezpečený pouze výstražnými kříži. Jedná se o přejezd km 16,839 (P3916). Tato změna dokončené stavby obsahující odstranění TOR (20 km/h, trvalé omezení rychlosti) v úseku 16,744-16,845 ve směru od začátku trati zajistí zvýšení bezpečnosti na železničním přejezdu. Stavba je umístěna na trati Studenec (mimo) – Křižanov (mimo), na které je organizována a provozována drážní doprava dle předpisu SŽ D3 a jedná se o jednokolejnou neelektrizovanou trať. Průjezdný průřez na trati je Z-GC, maximální rychlost v dotčeném traťovém úseku stavby je 50 km/h a traťová třída trati je C3. Přejezd se nachází v extravilánu. Hlavní náplní stavby v místě přejezdu je tedy rekonstrukce železničního svršku, spodku a přejezdové konstrukce, úprava geometrické polohy koleje přejezdem dotčeného oblouku a reprofilace drážních příkopů. Na místní komunikaci, která křižuje trať v místě přejezdu, dojde ke zřízení nové konstrukce vozovky v nezbytné šířce v okolí přejezdů. Součástí stavby je také nové napájecí vedení NN, nový reléový domek a nové zabezpečovací zařízení přejezdu včetně nových kabelových tras.
2) „Odstranění TOR na přejezdu P3919 v km 18,481 trati Studenec - Křižanov“
Předmětem stavby je zřízení přejezdu vybaveného novým přejezdovým zabezpečovacím
zařízením, který nahradí stávající přejezd zabezpečený pouze výstražnými kříži. Jedná se o přejezd km 18,481 (P3919). Tato změna dokončené stavby obsahující odstranění TOR (15 km/h, trvalé omezení rychlosti) v úseku 18,410-18,486 ve směru od začátku trati zajistí zvýšení bezpečnosti na železničním přejezdu. Stavba je umístěna na trati Studenec (mimo) – Křižanov (mimo), na která je organizována a provozována drážní doprava dle předpisu SŽDC D3 a jedná se o jednokolejnou neelektrizovanou trať. Průjezdný průřez na trati je Z-GC, maximální rychlost v dotčeném traťovém úseku stavby je 60 km/h a traťová třída trati je C3. Přejezd se nachází v extravilánu. Hlavní náplní stavby v místě přejezdu je tedy rekonstrukce železničního svršku, spodku a přejezdové konstrukce, úprava geometrické polohy koleje přejezdem dotčeného oblouku a reprofilace drážních příkopů. Na účelové komunikaci, která křižuje trať v místě přejezdu, dojde ke zřízení nové konstrukce vozovky v nezbytné šířce v okolí přejezdů. Součástí stavby je také nové napájecí vedení NN, nový reléový domek a nové zabezpečovací zařízení přejezdu včetně nových kabelových tras.
|