Formulář F05 - Oznámení o zahájení zadávacího řízení - veřejné služby

Název formuláře Oznámení o zahájení zadávacího řízení - veřejné služby
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: F2023-052151


směrnice 2014/25/EU

Oddíl I: Zadavatel

I.1) Název a adresa 1

 (uveďte všechny zadavatele, kteří odpovídají za toto řízení)
Úřední název:
Správa železnic, státní organizace
IČO: 2
70994234
Poštovní adresa:
Dlážděná 1003/7
Obec:
Praha 1
Kód NUTS:
CZ01
PSČ:
11000
Země:
CZ
Kontaktní osoba:
Tomáš Helcl, DiS.
Tel.:
+420 972424429
E-mail:
helcl@spravazeleznic.cz
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
https://www.spravazeleznic.cz/
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://zakazky.spravazeleznic.cz/

I.2) Společné zadávání veřejných zakázek

V případě společného zadávání zakázek, které zahrnuje více zemí - provádí se dle národních pravidel:

I.3) Komunikace

https://zakazky.spravazeleznic.cz/vz00013949
Další informace lze získat
Úřední název:
IČO: 2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
Adresa profilu zadavatele: (URL)
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány
https://zakazky.spravazeleznic.cz/vz00013949
Úřední název:
IČO: 2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
Adresa profilu zadavatele: (URL)

I.6) Hlavní předmět činnosti

Oddíl II: Předmět

II.1) Rozsah veřejné zakázky

II.1.1) Název:
Spisové číslo: 2
34608/2023-SŽ-OŘ UNL-OVZ
Údržba, opravy a odstraňování závad u ST OŘ UNL 2024-2025
II.1.2) Hlavní kód CPV:
45000000
Doplňkový kód CPV: 1, 2
II.1.3) Druh zakázky
II.1.4) Stručný popis:
Předmětem je provádění údržbových prací na železničním svršku a spodku pro zajištění provozuschopnosti dráhy, které vyplynou z kontrolní a dohledací činnosti, při kterých dochází k odstranění jednotlivých závad a kterými se zpomaluje fyzické opotřebení a předchází se poruchám za účelem zajištění plynulosti a bezpečnosti železniční dopravy a zachování kvality stavu dopravní cesty, přičemž zadávací řízení je rozděleno na části (oblasti):

OBLAST Č. 1 Správa tratí Ústí nad Labem – Koridor
OBLAST Č. 2 Správa tratí Ústí nad Labem – Mimo koridor
OBLAST Č. 3 Správa tratí Most
OBLAST Č. 4 Správa tratí Karlovy Vary
II.1.5) Předpokládaná celková hodnota 2
Hodnota bez DPH:
381379653
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – celková předpokládaná maximální hodnota za celou dobu trvání rámcové smlouvy nebo dynamického nákupního systému)
II.1.6) Informace o částech zakázky
Zakázka je rozdělena na části
nabídky mohou být předkládány pro
 
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
 (bez DPH)
Hodnota:
550000000
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
1
Část 1: OBLAST Č. 1 Správa tratí Ústí nad Labem – Koridor
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
45234000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ042
Hlavní místo dodání nebo plnění:
obvod Správy tratí Ústí nad Labem u provozních středisek na koridorové trati
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků; pouze v případě dodávek – uveďte, zda se požadují nabídky týkající se koupi, nájmu, pronájmu, prodeje na splátky nebo kombinace těchto možností)
Náplní této části veřejné zakázky bude provádění údržbových prací na železničním svršku a spodku pro zajištění provozuschopnosti dráhy, které vyplynou z kontrolní a dohledací činnosti, při kterých dochází k odstranění jednotlivých závad a kterými se zpomaluje fyzické opotřebení a předchází se poruchám za účelem zajištění plynulosti a bezpečnosti železniční dopravy a zachování kvality stavu dopravní cesty. Odlišnost od ostatních částí spočívá v místě provádění předmětných prací (regionu) – obvod Správy tratí Ústí nad Labem u provozních středisek na koridorové trati.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
62533688
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
24
 
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:
dle Zadávací dokumentace

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
2
Část 2: OBLAST Č. 2 Správa tratí Ústí nad Labem – Mimo koridor
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
45234000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ042
Hlavní místo dodání nebo plnění:
obvod Správy tratí Ústí nad Labem u provozních středisek na tratích celostátních – hlavní tahy a tratích regionálních
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků; pouze v případě dodávek – uveďte, zda se požadují nabídky týkající se koupi, nájmu, pronájmu, prodeje na splátky nebo kombinace těchto možností)
Náplní této části veřejné zakázky bude provádění údržbových prací na železničním svršku a spodku pro zajištění provozuschopnosti dráhy, které vyplynou z kontrolní a dohledací činnosti, při kterých dochází k odstranění jednotlivých závad a kterými se zpomaluje fyzické opotřebení a předchází se poruchám za účelem zajištění plynulosti a bezpečnosti železniční dopravy a zachování kvality stavu dopravní cesty. Odlišnost od ostatních částí spočívá v místě provádění předmětných prací (regionu) – obvod Správy tratí Ústí nad Labem u provozních středisek na tratích celostátních – hlavní tahy a tratích regionálních.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
87568863
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
24
 
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:
dle Zadávací dokumentace

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
3
Část 3: OBLAST Č. 3 Správa tratí Most
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
45234000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ042
Hlavní místo dodání nebo plnění:
obvod Správy tratí Most
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků; pouze v případě dodávek – uveďte, zda se požadují nabídky týkající se koupi, nájmu, pronájmu, prodeje na splátky nebo kombinace těchto možností)
Náplní této části veřejné zakázky bude provádění údržbových prací na železničním svršku a spodku pro zajištění provozuschopnosti dráhy, které vyplynou z kontrolní a dohledací činnosti, při kterých dochází k odstranění jednotlivých závad a kterými se zpomaluje fyzické opotřebení a předchází se poruchám za účelem zajištění plynulosti a bezpečnosti železniční dopravy a zachování kvality stavu dopravní cesty. Odlišnost od ostatních částí spočívá v místě provádění předmětných prací (regionu) – obvod Správy tratí Most.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
118736415
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
24
 
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:
dle Zadávací dokumentace

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
4
Část 4: OBLAST Č. 4 Správa tratí Karlovy Vary
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
45234000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ041
Hlavní místo dodání nebo plnění:
obvod Správy tratí Karlovy Vary
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků; pouze v případě dodávek – uveďte, zda se požadují nabídky týkající se koupi, nájmu, pronájmu, prodeje na splátky nebo kombinace těchto možností)
Náplní této části veřejné zakázky bude provádění údržbových prací na železničním svršku a spodku pro zajištění provozuschopnosti dráhy, které vyplynou z kontrolní a dohledací činnosti, při kterých dochází k odstranění jednotlivých závad a kterými se zpomaluje fyzické opotřebení a předchází se poruchám za účelem zajištění plynulosti a bezpečnosti železniční dopravy a zachování kvality stavu dopravní cesty. Odlišnost od ostatních částí spočívá v místě provádění předmětných prací (regionu) – obvod Správy tratí Karlovy Vary.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
112540687
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
24
 
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:
dle Zadávací dokumentace

Oddíl III: Právní, ekonomické, finanční a technické informace

III.1) Podmínky účasti

III.1.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Seznam a stručný popis podmínek:
Dle § 74, § 77, § 78 a § 79 Zákona 134/2016 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Zadavatel požaduje předložení dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění. Blíže v Zadávací dokumentaci.
III.1.2) Ekonomická a finanční situace
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů: 2
III.1.3) Technická a odborná způsobilost
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů: 2
III.1.4) Objektivní pravidla a kritéria účasti
Seznam a stručný popis pravidel a kritérií:
III.1.5) Informace o vyhrazených zakázkách 2
III.1.6) Požadované zálohy a záruky: 2
III.1.7) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují:
Obchodní a platební podmínky jsou součástí Zadávací dokumentace
III.1.8) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána: 2

III.2) Podmínky vztahující se k zakázce 2

III.2.1) Informace o vyhrazení určité profesi
 (pouze pro zakázky na služby)
Uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.2.2) Podmínky realizace zakázky:
III.2.3) Informace o zaměstnancích odpovědných za realizaci zakázky

Oddíl IV: Řízení

IV.1) Popis

IV.1.1) Druh řízení
IV.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému
 
 
 
Předpokládaný maximální počet účastníků rámcové smlouvy: 2
 
V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
IV.1.4) Informace o snížení počtu řešení nebo nabídek během jednání nebo dialogu
IV.1.6) Informace o elektronické aukci
Uveďte další informace o elektronické aukci:
IV.1.8) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách

IV.2) Administrativní informace

IV.2.1) Předchozí zveřejnění týkající se tohoto řízení 2
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:
(Jedno z následujících: Pravidelné předběžné oznámení - veřejné služby; Oznámení na profilu zadavatele)
IV.2.2) Lhůta pro doručení nabídek nebo žádostí o účast
Datum:
14.12.2023
(dd.mm.rrrr)
 
Místní čas:
08:30
(hh:mm)
IV.2.3) Předpokládané datum odeslání výzvy v k podání nabídek nebo účasti vybraným zájemcům 4
Datum:
(dd.mm.rrrr)
IV.2.4) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být podávány nabídky nebo žádosti o účast: 1, 5
CS
IV.2.6) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Nabídka musí být platná do:
(dd.mm.rrrr)
nebo
Doba trvání v měsících:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.2.7) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum:
14.12.2023
(dd.mm.rrrr)
 
Místní čas:
08:31
(hh:mm)
Místo:
Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

Oddíl VI: Doplňující informace

VI.1) Informace o opakování zakázek

Jde o opakovanou zakázku
Uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení: 2

VI.2) Informace o elektronických pracovních postupech

VI.3) Další informace: 2

dle Zadávací dokumentace; Zadavatel si v souladu s § 170 zákona 134/2016 Sb. vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení

VI.4) Přezkumná řízení

VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
třída Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@uohs.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
https://www.uohs.cz/
Fax.:
+420 542167112
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení 2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa: (URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se stěžovatel dozvěděl o domnělém porušení zákona Zadavatelem, nejpozději však do uzavření smlouvy nebo do chvíle, kdy se soutěž o návrh považuje po výběru návrhu za ukončenou.

Námitky proti úkonům oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveřejnit či odeslat stěžovateli, musí být doručeny Zadavateli do 15 dnů od jejich uveřejnění či doručení stěžovateli.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání žádostí o účast, musí být námitky proti podmínkám vzta-hujícím se ke kvalifikaci dodavatele doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty, v případě jednacího řízení s uveřejněním musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání předběžných nabídek.

Námitky proti dobrovolnému oznámení o záměru uzavřít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být doručeny Zadavateli do 30 dnů od uveřejnění tohoto oznámení.

Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 15 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i Zadavateli do 10 dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl.

Po uzavření smlouvy na veřejnou zakázku či rámcové dohody lze podat pouze návrh na uložení zákazu plnění smlouvy, a to i bez předchozího podání námitek. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy způsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením důvodu pro zadání veřejné zakázky bez uveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení, předběžného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy na základě rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavření smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy.

Ve lhůtě pro doručení návrhu je navrhovatel povinen složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Jde-li o řízení o přezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lhůtě pro doručení návrhu složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z předpokládané hodnoty koncese uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že Zadavatel neuveřejní ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele předpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění koncesní smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč.
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení 2
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
třída Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@uohs.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
https://www.uohs.cz/
Fax.:
+420 542167112

VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:

13.11.2023
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1 prosím opakujte, kolikrát je třeba
2 je-li to relevantní
4 pokud jsou tyto informace známy
20 místo váhy lze zadat význam
21 místo váhy lze zadat význam; pokud je cena jediným kritériem zadání, není nutné váhu uvádět