Formulář F06 - Oznámení o výsledku zadávacího řízení - veřejné služby

Název formuláře Oznámení o výsledku zadávacího řízení - veřejné služby
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: F2022-041666


směrnice 2014/25/EU

Oddíl I: Zadavatel

I.1) Název a adresa 1

 (uveďte všechny zadavatele, kteří odpovídají za toto řízení)
Úřední název:
Správa železnic, státní organizace
IČO: 2
70994234
Poštovní adresa:
Dlážděná 1003/7
Obec:
Praha 1
Kód NUTS:
CZ01
PSČ:
11000
Země:
CZ
Kontaktní osoba:
Dagmar Strnadová
Tel.:
+420 972235760
E-mail:
strnadovaD@spravazeleznic.cz
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
https://www.spravazeleznic.cz/
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://zakazky.spravazeleznic.cz/

I.2) Společné zadávání veřejných zakázek

V případě společného zadávání zakázek, které zahrnuje více zemí - provádí se dle národních pravidel:

I.6) Hlavní předmět činnosti

Oddíl II: Předmět

II.1) Rozsah veřejné zakázky

II.1.1) Název:
Spisové číslo: 2
Vznik a rozvoj digitálních technických map železnice (DTMŽ) - dodávka SW řešení a celková datová konsolidace
II.1.2) Hlavní kód CPV:
48810000
Doplňkový kód CPV: 1, 2
II.1.3) Druh zakázky
II.1.4) Stručný popis:
Realizace souvisejících činností a díla spočívajícího především ve vytvoření, dodání a implementaci samostatného technologického informačního systému Digitální technické mapy železnic (IS DTMŽ). Součástí předmětu plnění je rovněž část související s převodem existujících digitálních dat o technické a dopravní infrastruktuře, základní prostorové situaci, digitalizace analogových dat a celková harmonizace a konsolidace dat a jejich následná migrace do IS DTMŽ; dále dodávka nezbytného HW vybavení pro datové centrum.
II.1.6) Informace o částech zakázky
Zakázka je rozdělena na části
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
 (bez DPH)
(Souhlasíte se zveřejněním?
Hodnota:
1289838335
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
48810000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

Hlavní kód CPV: 1
48600000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

Hlavní kód CPV: 1
48100000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

Hlavní kód CPV: 1
72222200
Doplňkový kód CPV: 1, 2

Hlavní kód CPV: 1
72212100
Doplňkový kód CPV: 1, 2

Hlavní kód CPV: 1
72267100
Doplňkový kód CPV: 1, 2

Hlavní kód CPV: 1
72310000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

Hlavní kód CPV: 1
72313000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

Hlavní kód CPV: 1
38221000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ0
Hlavní místo dodání nebo plnění:
GŘ Správy železnic, státní organizace - Praha a jeho dislokovaná pracoviště na území České republiky
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Realizace souvisejících činností a díla spočívajícího především ve vytvoření, dodání a implementaci samostatného technologického informačního systému Digitální technické mapy železnic (IS DTMŽ). Součástí předmětu plnění je rovněž část související s převodem existujících digitálních dat o technické a dopravní infrastruktuře, základní prostorové situaci, digitalizace analogových dat a celková harmonizace a konsolidace dat a jejich následná migrace do IS DTMŽ; dále dodávka nezbytného HW vybavení pro datové centrum.
II.2.5) Hodnotící kritéria
(Souhlasíte se zveřejněním?
Název:
Zkušenosti a kvalita realizačního týmu
/ Váha: 1, 2, 20
30%
Název:
Nabídková cena
/ Váha: 1, 20
70%
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
Zadavatel si v souladu s § 100 odst. 2 ZZVZ vyhrazuje možnost změny dodavatele v průběhu plnění závazku ze smlouvy na plnění předmětu Veřejné zakázky, a to v případě, že dojde k odstoupení ze strany Zadavatele do uplynutí prvních dvanácti (12) měsíců doby trvání Smlouvy o dílo na vytvoření IS DTMŽ - Příloha č. 2a Zadávací dokumentace.
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost 2014-2020 v rámci výzva III - Vznik a rozvoj digitálních technických map veřejnoprávních subjektů.
II.2.14) Další informace:
Dle Zadávací dokumentace.
SFDI, S631900275 číslo ISPROFOND 5003520192. Předmět Veřejné zakázky bude spolufinancován z dotačních prostředků EU v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost 2014-2020 v rámci výzva III - Vznik a rozvoj digitálních technických map veřejnoprávních subjektů.

Oddíl IV: Řízení

IV.1) Popis

IV.1.1) Druh řízení
IV.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému
IV.1.6) Informace o elektronické aukci
IV.1.8) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách

IV.2) Administrativní informace

IV.2.1) Předchozí zveřejnění týkající se tohoto řízení 2
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:
2022/S 025-064382
(Jedno z následujících: Pravidelné předběžné oznámení – veřejné služby, použité jako výzva k účasti v soutěži; Oznámení o zahájení zadávacího řízení – veřejné služby; Systém kvalifikace – veřejné služby, použitý jako výzva k účasti v soutěži; Oznámení o dobrovolné průhlednosti ex ante)
IV.2.8) Informace o ukončení dynamického nákupního systému
IV.2.9) Informace o ukončení výzvy k účasti v soutěži ve formě pravidelného předběžného oznámení

Oddíl V: Zadání zakázky 1

Zakázka č.:
Část zakázky č.: 2
Název:
Vznik a rozvoj digitálních technických map železnice (DTMŽ) - dodávka SW řešení a celková datová konsolidace
Zakázka/část je zadaná

V.1) Informace o nezadání zakázky

Zakázka/položka nebyla zadána

V.2) Zadání zakázky

V.2.1) Datum uzavření smlouvy:
05.10.2022
(dd.mm.rrrr)
V.2.2) Informace o nabídkách
(Souhlasíte se zveřejněním?
Počet obdržených nabídek:
1
Počet nabídek obdržených od malých a středních podniků:
(MSP – jak je uvedeno v doporučení Komise 2003/361/ES)
Počet nabídek obdržených od uchazečů z dalších členských států EU:
Počet nabídek obdržených od uchazečů ze států, které nejsou členy EU:
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
1
Zakázka byla zadána skupině hospodářských subjektů
V.2.3) Název a adresa dodavatele, kterému byla zakázka zadána 1
(Souhlasíte se zveřejněním?
Úřední název:
NESS Czech s.r.o.
IČO: 2
45786259
Poštovní adresa:
V Parku 2335/20
Obec:
Praha 4
Kód NUTS:
CZ
PSČ:
14800
Země:
CZ
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa: (URL)
Fax.:
Dodavatelem je malý či střední podnik

V.2.4) Údaje o hodnotě zakázky/části
 (bez DPH)
(Souhlasíte se zveřejněním?
Předpokládaná celková hodnota zakázky/části: 2
869200000
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
Konečná hodnota zakázky/položky:
1289838335
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota v případě této položky)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek) u této položky, která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek) u této položky, která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
V.2.5) Informace o subdodávkách
Uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami 4
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
68
%
Krátký popis části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky:
Součinnost při tvorbě cílového konceptu CK 1 a CK 2; Dodávka standardních produktů GIS aplikace napříč celým informačním systémem; standardní produkty GIS; Vypracování dokumentace dle požadavků ZoKB včetně následné podpory; Implementace a podpora jednotlivých komponent dle specifikace
V.2.6) Cena zaplacená za výhodné koupě 2
Hodnota bez DPH:
Měna:

Oddíl VI: Doplňující informace

VI.3) Další informace: 2

viz. Písemná zpráva zadavatele 70974/2022-SŽ-GŘ-O8
V.2.5) Informace o subdodávkách

VI.4) Přezkumná řízení

VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
Tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@uohs.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
https://www.uohs.cz/
Fax.:
+420 542167112
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení 2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa: (URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se stěžovatel dozvěděl o domnělém porušení zákona Zadavatelem, nejpozději však do uzavření smlouvy nebo do chvíle, kdy se soutěž o návrh považuje po výběru návrhu za ukončenou.

Námitky proti úkonům oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveřejnit či odeslat stěžovateli, musí být doručeny Zadavateli do 15 dnů od jejich uveřejnění či doručení stěžovateli.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání žádostí o účast, musí být námitky proti podmínkám vzta-hujícím se ke kvalifikaci dodavatele doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty, v případě jednacího řízení s uveřejněním musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání předběžných nabídek.

Námitky proti dobrovolnému oznámení o záměru uzavřít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být doručeny Zadavateli do 30 dnů od uveřejnění tohoto oznámení.

Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 15 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i Zadavateli do 10 dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl.

Po uzavření smlouvy na veřejnou zakázku či rámcové dohody lze podat pouze návrh na uložení zákazu plnění smlouvy, a to i bez předchozího podání námitek. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy způsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením důvodu pro zadání veřejné zakázky bez uveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení, předběžného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy na základě rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavření smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy.

Ve lhůtě pro doručení návrhu je navrhovatel povinen složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Jde-li o řízení o přezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lhůtě pro doručení návrhu složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z předpokládané hodnoty koncese uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že Zadavatel neuveřejní ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele předpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění koncesní smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč.
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení 2
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
Tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@uohs.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
https://www.uohs.cz/
Fax.:
+420 542167112

VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:

14.10.2022
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1 prosím opakujte, kolikrát je třeba
2 je-li to relevantní
4 pokud jsou tyto informace známy
7 povinné informace, které nemají být zveřejněny
20 místo váhy lze zadat význam
21 místo váhy lze zadat význam; pokud je cena jediným kritériem zadání, není nutné váhu uvádět

Příloha D2 – Veřejné služby

Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění výzvy k účasti v soutěži v
Úředním věstníku Evropské unie

směrnice 2014/25/EU
(zvolte příslušnou možnost a uveďte vysvětlení)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3. Vysvětlení