Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Oprava přejezdů v úseku Skalice nad Svitavou - Letovice
Odesílatel Andrea Sečkařová
Organizace odesílatele Správa železnic, státní organizace [IČO: 70994234]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 04.02.2021 08:07:23
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Odpověď zadavatele na dotazy:
Ad1) Zadavatel souhlasí s použitím i jiné schválené přejezdové konstrukce. Konstrukce Strail je v zadávací dokumentaci uvedena pouze jako příklad možného vztahující se ke stávající konstrukci. Konstrukce musí být zajištěna proti putování panelů v koleji.
Ad2) Zadavatel s ohledem na stávající geometrii kolejí nepožaduje zachování volné vzdálenosti závěrných zídek 2200 mm. Cílem je zachovat plynulou niveletu vozovky.

Původní zpráva

Datum 04.02.2021 06:25:23
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

1. Žádáme zadavatele o vyjádření, zda je možné místo pryžové přejezdové konstrukce použití plastbetonové konstrukce s ocelovými nosiči z důvodu časové úspory. Dodávka celopryžové konstrukce s upravenými vnějšími panely má dodací lhůtu přibližně 5 až 6 týdnů. S ohledem na požadavek vypracování projektové dokumentace řešící úpravu vnějších panelů jejich snížením, resp. zvýšením a začátkem výluky 7.4., nezbývá dostatečně dlouhá doba pro zpracování projektové dokumentace. Dodací lhůta u plastbetonové konstrukce se pohybuje v průměru v délce 2 týdnů, čímž bychom získali dobu potřebnou pro vypracování projektové dokumentace.
2. V případě schválení použití plastbetonové přejezdové konstrukce, která je odlišného typu od stávající, bude investor požadovat splnění požadavku minimální vzdálenosti 2200mm od osy koleje ve smyslu předpisu S3 anebo bude požadováno zachování přibližně stejné polohy závěrných zídek jako ve stávajícím stavu?

Děkuji