1. Žádáme zadavatele o vyjádření, zda je možné místo pryžové přejezdové konstrukce použití plastbetonové konstrukce s ocelovými nosiči z důvodu časové úspory. Dodávka celopryžové konstrukce s upravenými vnějšími panely má dodací lhůtu přibližně 5 až 6 týdnů. S ohledem na požadavek vypracování projektové dokumentace řešící úpravu vnějších panelů jejich snížením, resp. zvýšením a začátkem výluky 7.4., nezbývá dostatečně dlouhá doba pro zpracování projektové dokumentace. Dodací lhůta u plastbetonové konstrukce se pohybuje v průměru v délce 2 týdnů, čímž bychom získali dobu potřebnou pro vypracování projektové dokumentace.
2. V případě schválení použití plastbetonové přejezdové konstrukce, která je odlišného typu od stávající, bude investor požadovat splnění požadavku minimální vzdálenosti 2200mm od osy koleje ve smyslu předpisu S3 anebo bude požadováno zachování přibližně stejné polohy závěrných zídek jako ve stávajícím stavu?
Děkuji
|