Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Oprava MTW 100.001 po MU
Odesílatel Andrea Sečkařová
Organizace odesílatele Správa železnic, státní organizace [IČO: 70994234]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 20.02.2025 08:31:28
Předmět Re: Žádost o poskytnutí informací k předpokládanému termínu ukončení plnění

Zadavatel na základě dotazů uchazeče mění termín plnění.

Na základě změn, zadavatel prodlužuje termín podání nabídek:
Nabídky podat do 27.02.2025 do 8:00 hodin

Viz změna č. 1 ZD


Přílohy
- Změna č.1 ZD.zip (141,26 KiB)

Původní zpráva

Datum 19.02.2025 18:03:07
Předmět Žádost o poskytnutí informací k předpokládanému termínu ukončení plnění

Vážení,

v rámci naší přípravy nabídky na veřejnou zakázku „Oprava MTW 100.001 po MU“ jsme zaznamenali potenciální nesoulad v uvedených termínech plnění:
1. V článku 5.2 Výzvy je jako termín ukončení plnění uveden 08/2025.
2. Podle předpokládaného harmonogramu dodávky technologie však bude možné implementaci realizovat nejdříve na konci 10/2025, pokud se začne k 1.3.2025.

Vzhledem k této skutečnosti bychom si rádi vyjasnili, zda:
• Zadavatel počítá s možností posunutí termínu dokončení plnění odpovídajícím způsobem.
• Existuje možnost změny harmonogramu tak, aby reflektoval reálné dodací lhůty komponent.

Prosíme o poskytnutí vyjádření k výše uvedenému bodu a případné upřesnění požadovaného termínu ukončení plnění.

Děkujeme za odpověď.