Contract: Výrobky z plastu pro železniční svršek 2020

Contract information

procurement procedure phase Cancelled (archived)
Contract/contest was canceled.
DBID: 7656
System number: P20V00001273
Contracting authority registration number: 80120223 a 80120224
Date of commence: 03.07.2020
Tender submit to: 28.07.2020 10:00
Cancel date: 24.08.2020

Title, type and description of contract

  • Title: Výrobky z plastu pro železniční svršek 2020
  • Contract type: Supplies
  • Contract is divided into lots (within one procurement procedure)

Brief subject description:
Uzavření rámcové dohody na centrální dodávky výrobků z plastu pro železniční svršek pro opravy a údržbu železniční dopravní cesty, dle potřeb zadavatele.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: podlimitní sektorová VZ s uveřejněnou výzvou
  • Contract regime: not under the Act regime
  • Estimated value: 4 000 000 Kč without VAT
    za obě části zadávacího řízení,
    tzn. 2 000 000,- Kč bez DPH za každou jednu část zadávacího řízení.

Place of performance

  • Olomoucký kraj
  • Hradec Králové

Contracting authority

  • Official name: Správa železnic, státní organizace
  • CRN: 70994234
  • Postal address:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Name of the department: Generální ředitelství
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2020-000638

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.szdc.cz)

Contact

Lots of the contract

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky - komplet Dokument PDF 34236-2020-SZ-GR-O8_Vyzva k podani nabidky - VZ Vyrobky z plastu pro zeleznicni svrsek 2020_4.pdf 3.92 MiB
Příloha č. 1 výzvy - editovatelná Dokument MS Word Příloha č. 1 Výzvy_Cestne prohlaseni o splneni zakladni zpusobilosti.docx 49.54 KiB
Příloha č. 2a výzvy - editovatelná Dokument MS Word Příloha č. 2a Výzvy_Rámcová dohoda_Výrobky z plastu 2020 -1. část VZ.docx 67.69 KiB
Příloha č. 2b výzvy - editovatelná Dokument MS Word Příloha č. 2b Výzvy_Rámcová dohoda_Výrobky z plastu 2020 -2. část VZ.docx 66.06 KiB
Příloha č. 1 rámcové dohody Dokument PDF Příloha č. 1 RD_Obchodní podmínky_RD_ Dodávky.pdf 434.33 KiB
Příloha č. 2 rámcové dohody_1.část - editovatelná Dokument MS Excel Příloha č. 2 RD (2a)_Seznam položek zboží včetně specifikace a jednotkových cen.xlsx 11.36 KiB
Příloha 2 rámcové dohody_2. část - editovatelná Dokument MS Excel Příloha č. 2 RD (2b)_Seznam položek zboží včetně specifikace a jednotkových cen.xlsx 11.45 KiB
Příloha 3 rámcové dohody - editovatelná Dokument MS Word Příloha č. 3 RD_Seznam poddodavatelů.docx 41.60 KiB
Příloha č. 3 výzvy - editovatelná Dokument MS Word Příloha č. 3 Výzvy_Čestné prohlášení k registru smluv.docx 50.35 KiB
Příloha č. 4 výzvy - editovatelná Dokument MS Word Příloha č. 4 Výzvy_Čestné prohlášení zakázané dohody.docx 49.38 KiB
Příloha č. 5 výzvy - editovatelná Dokument MS Excel Příloha č. 5 Výzvy_Seznam položek zboží včetně specifikace, formulář pro zpracování nabídky.xlsx 13.46 KiB

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Public documents

Forms

URL addresses