Brief subject description:
Předmětem díla je zpracování projektové dokumentace a realizace stavby „Rekonstrukce EOV v žst.Děčín Prostřední Žleb a Dolní Žleb“, včetně zajištění veškerých podkladů pro resortní schválení dokumentace a získání stavebního povolení stavby. Práce na realizaci stavby mohou být zahájeny až po vydání stavebního povolení a nabytí právní moci.
Železniční trať Děčín Hl. nádraží – Dolní Žleb – st. hranice je dvojkolejná trať kategorie celostátních drah České republiky a je zařazena do celoevropské železniční sítě TEN-T. Trať je elektrifikovaná stejnosměrnou trakční soustavou 3 kV. Traťová rychlost v úseku je 120 km/h, zábrzdná vzdálenost je 1000 m. Organizování a provozování drážní dopravy je dle předpisu SŽDC (ČD) D1. Traťové zabezpečovací zařízení v tomto traťovém úseku je tříznaký automatický blok obousměrný. Trať je vybavena bezdrátovým systémem GSM-R.
Přípravná dokumentace řeší náhradu stávajícího ohřevu výhybek v ŽST Děčín Prostřední Žleb a Dolní Žleb za nový (bez oddělovacích transformátorů) a doplnění ohřevu táhel na těchto výhybkách, která v současnosti nejsou vyhřívaná. Zároveň se předpokládá úprava rozvodů NN souvisejících s doplněním EOV se samostatným měřením spotřeby elektrické energie EOV. Navržený rozsah EOV se týká celkem 25 ks výhybek. V ŽST Dolní Žleb budou vybaveny elektrickým ohřevem 4 ks výhybek a v ŽST Děčín Prostřední Žleb se jedná o 21 ks výhybek. PD byla dokončena 6/2015 a posouzena a schválena investorem.
Tenders or requests to participate submit to:
viz dokumentace