Brief subject description:
Soubor přejezdů se skládá ze tří dílčích staveb:
• „Výstavba PZS Pečky – Kouřim v km 1,390 a 1,926“
• „Výstavba PZS Pečky – Kouřim v km 2,727 a 2,846“
• „Výstavba PZS Pečky – Kouřim v km 4,645 a 4,725“
• „Výstavba PZS Pečky – Kouřim v km 5,997 a 12,543“
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou stavební práce podle § 9 odst. 1 písm. b) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, (dále jen „ZVZ“), jejichž součástí je projektová a inženýrská činnost.
Projektem stavby se ve smyslu přílohy č. 5 vyhlášky č. 146/2008 Sb., ve znění pozdějších předpisů, rozumí projektová projektová dokumentace pro stavby drah a na dráze v jednom stupni zahrnující projektovou dokumentaci pro stavební povolení nebo k oznámení ve zkráceném řízení a projektovou dokumentaci pro provádění stavby. Součástí projekčních prací jsou veškeré činnosti a doklady zajišťující komplexní veřejnoprávní projednání, projednání s vlastníky dotčených nemovitostí a zajištění všech potřebných podkladů a certifikátů nutných k vydání stavebního povolení, a to na základě plné moci objednatele. Součástí činnosti zhotovitele je i výkon autorského dozoru, kterým zhotovitel zajistí soulad provádění stavby s ověřenou a projednanou projektovou dokumentací, ve smyslu zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů za podmínek stanovených v této Smlouvě.
Projekt stavby bude detailně určovat stavbu do technických, ekonomických a architektonických podrobností, hmotové, materiálové, stavebnětechnické, technologické, dispoziční a provozní vlastnosti a jakost, dále bude zohledňovat vliv stavby na životní prostředí a umožní vyhotovení soupisu prací s výkazem výměr a podrobný položkový rozpočet jednotlivých SO a PS a souhrnný rozpočet jako podklad pro schválení projektu ve stupni dokumentace pro stavební povolení.
Zhotovitel v rámci zpracování projektu stavby zajistí zpracování podkladů pro realizaci stavby v potřebném množství a podobě (projekt stavby ve schválené podobě, soupisy prací).
Zhotovitel stavby zajistí zpracování žádostí o potřebná stavební povolení a zajistí vydání stavebního povolení, nebo oznámení ve zkráceném řízení.
Zhotovitel zpracuje potřebné podklady a zajistí posouzení a prohlášení o shodě notifikovanou osobou (subsystém energie, infrastruktury a traťového řízení a zabezpečení) dle dopisu MD ČR č. j. 15 /2012-130-INF/1 ze dne 22.10.2012 a jeho přílohy č.1.
Místo stavby – Trať č. 012 Pečky – Kouřim dle JŘ (TTP: 515D; DNÚ: REG001 Pečky – Kouřim), Traťový úsek Pečky - Kouřim
Krajová příslušnost - Středočeský kraj.
Katastrální území - Kouřim, Bošice, Radim, Chotutice, Vrbčany, Přebozy
Stavba řeší zakázky je vybavení železničních přejezdů v km 1,390; 1,926; 2,727; 2,846; 4,645; 4,725; 5,997 a 12,543 novým přejezdovým zabezpečovacím zařízením 3. kategorie – jde o křížení dráhy s komunikacemi různého charakteru (účelovou komunikací, silnicí II. třídy). Jde o nahrazení stávajících křížů a stopek novým PZS 3. kategorie. Informace o stavu jednotlivých přejezdů budou předávány strojvedoucímu drážního vozidla prostřednictvím přejezdníků.
Přejezd v km 1,390 bude vybaven přejezdovým zabezpečovacím zařízením světelným typu PZS 3SBL. Ovládání přejezdu bude automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Přejezd bude osazen dvěma výstražníky s pozitivní signalizací. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků. Technologie PZS bude umístěna v novém reléovém domku v blízkosti přejezdu. Přejezd nebude vybaven dálkově ovládanou zvukovou signalizací pro nevidomé.
Přejezd v km 1,926 bude vybaven přejezdovým zabezpečovacím zařízením světelným typu PZS 3SBL. Ovládání přejezdu bude automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Přejezd bude osazen třemi výstražníky s pozitivní signalizací. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků. Technologie PZS bude umístěna v novém reléovém domku v blízkosti přejezdu. Přejezd nebude vybaven dálkově ovládanou zvukovou signalizací pro nevidomé.
Přejezd v km 2,757 bude vybaven přejezdovým zabezpečovacím zařízením světelným typu PZS 3SBL. Ovládání přejezdu bude automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Přejezd bude osazen čtyřmi výstražníky s pozitivní signalizací. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků. Technologie obou PZS bude umístěna v novém společném reléovém domku, který bude umístěn u zastávky Radim. Přejezd nebude vybaven dálkově ovládanou zvukovou signalizací pro nevidomé.
Přejezd v km 2,846 bude vybaven přejezdovým zabezpečovacím zařízením světelným typu PZS 3SBL. Ovládání přejezdu bude automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Přejezd bude osazen čtyřmi výstražníky s pozitivní signalizací. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků Technologie obou PZS bude umístěna v novém společném reléovém domku, který bude umístěn u zastávky Radim. Přejezd nebude vybaven dálkově ovládanou zvukovou signalizací pro nevidomé.
Přejezd v km 4,645 bude vybaven přejezdovým zabezpečovacím zařízením světelným typu PZS 3SBL. Ovládání přejezdu bude automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Přejezd bude osazen dvěma výstražníky s pozitivní signalizací. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků. Technologie PZS bude umístěna v novém společném reléovém domku, spolu s PZS v km 4,725, který bude umístěn u zastávky Chroustov. Přejezd bude vybaven dálkově ovládanou zvukovou signalizací pro nevidomé.
Přejezd v km 4,725 bude vybaven přejezdovým zabezpečovacím zařízením světelným typu PZS 3SBL. Ovládání přejezdu bude automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Přejezd bude osazen dvěma výstražníky s pozitivní signalizací. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků Technologie PZS bude umístěna v novém společném reléovém domku, spolu s PZS v km 4,645, který bude umístěn u zastávky Chroustov. Přejezd bude vybaven dálkově ovládanou zvukovou signalizací pro nevidomé.
Přejezd v km 5,997 bude vybaven přejezdovým zabezpečovacím zařízením světelným typu PZS 3SBL. Ovládání přejezdu bude automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Přejezd bude osazen třemi výstražníky s pozitivní signalizací. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků. Technologie PZS bude umístěna v novém reléovém domku, který bude umístěn u zastávky Vrbčany. Přejezd bude vybaven dálkově ovládanou zvukovou signalizací pro nevidomé.
Přejezd v km 12,543 bude vybaven přejezdovým zabezpečovacím zařízením světelným typu PZS 3SBL. Ovládání přejezdu bude, ve směru do dopravny Bošice, automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Pro odjezdové jízdy směrem do ŽST Pečky není v dopravně Bošice zabezpečovací zařízení, na které by bylo možné PZS zavázat. Vyvolání výstražného stavu na PZS bude prováděno dálkovou obsluhou ovladače strojvedoucím a po uplynutí přibližovací doby se na opakovacím přejezdníku rozsvítí návěst „Uzavřený přejezd“. Přijímače dálkového ovládání budou umístěny v RD PZS a v budově dopravny Bošice. Přejezd bude osazen třemi výstražníky s pozitivní signalizací. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků. Technologie PZS bude umístěna v novém reléovém domku umístěném v blízkosti přejezdu. Přejezd nebude vybaven dálkově ovládanou zvukovou signalizací pro nevidomé.
Napájení přejezdů bude provedeno samostatnými 3- fázovými přípojkami NN z distribuční sítě.
Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je upravena v dalších částech zadávací dokumentace.
Tenders or requests to participate submit to:
viz dokumentace