Stručný popis předmětu:
Zadavatel je veřejným zadavatelem, který zadává tuto veřejnou zakázku při výkonu relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) ZZVZ. V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku.
Předmětem VZ je provedení následné úpravy směrového a výškového uspořádání koleje v rámci veřejné zakázky s názvem „Zvýšení traťové rychlosti v úseku Říkonín – Vlkov
u Tišnova“.
Jedná se o podobjekt SO 01-17-01.1 Žst. Říkonín, železniční svršek a SO 02-17-01.1 Říkonín – Vlkov u Tišnova, železniční svršek obsahující položky „R542121 - NÁSLEDNÁ ÚPRAVA SMĚROVÉHO A VÝŠKOVÉHO USPOŘÁDÁNÍ KOLEJE NA PRAŽCÍCH BETONOVÝCH“ v délce 3.611,200 a 17.504,910 m, a položku „R542221 – NÁSLEDNÁ ÚPRAVA SMĚROVÉHO A VÝŠKOVÉHO USPOŘÁDÁNÍ KOLEJOVÉHO ROZVĚTVENÍ NA PRAŽCÍCH BETONOVÝCH“ v délce 890,850 m
1. Položka obsahuje:
– geodetické zaměření koleje pro následnou směrovou a výškovou úpravu koleje do předepsané polohy
– následnou směrovou a výškovou úpravu koleje do předepsané polohy
– kontrolní geodetické zaměření koleje
– pomocné a dokončovací práce
– případné ztížení práce při překážkách na jedné nebo obou stranách, v tunelu i při rekonstrukcích
2. Položka neobsahuje:
– montáž kolejových polí ze součástí železničního svršku uvedených typů na montážní základně, popř. přímo na staveništi nebo strojní linkou
– dopravu smontovaných kolejových polí nebo součástí z montážní základny na místo určení, pokud si to zvolená technologie pokládky vyžaduje
– zřízení koleje pomocí kolejových polí za použití vhodného kladecího prostředku
– sespojkování kolejových polí bez jejich svaření
– očištění a naolejování spojkových a svěrkových šroubů před zahájením provozu
3. Způsob měření:
Měří se délka koleje ve smyslu ČSN 73 6360, tj. v ose koleje.
Součástí podobjektu SO 02-17-01.1 jsou i položky prostorového skenování tunelových rour tunelů Níhovský a Lubeňský.
Prostorové skenování tunelů bude provedeno před směrovou a výškovou úpravou kolejí traťového úseku. Bude následovat vyhodnocení měření ve vztahu k požadovanému průjezdnému průřezu a k měření skenerem v systému MMS provedeným 11/2018. Až na základě tohoto vyhodnocení bude zváženo o směrové a výškové úpravě kolejí v obou tunelech.
Pokud dojde ke směrové a výškové úpravě kolejí v tunelech bude provedeno prostorové skenování tunelových rour i po této úpravě.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.szdc.cz)