Brief subject description:
V rámci řešené stavby bude provedena rekonstrukce brodského zhlaví a současně částečná rekonstrukce brněnského zhlaví ve stanici Křižanov (včetně sanace a odvodnění železničního spodku), úprava kolejového řešení a související úprava trakčního vedení po snesení postradatelného kolejiště a dalších vnějších prvků. Současně s kolejovými úpravami bude provedena úprava souvisejícího zabezpečovacího a sdělovacího zařízení. V rámci navrženého řešení je rychlost v přímém směru hl.kolejí uvažována 100 km/h. Na tuto rychlost jsou navrženy směrové úpravy v trať.obloucích navazujících na zhlaví č.2 (brněnské) a to pouze na délku přilehlých přechodnic a částí oblouků (cca 30-40 m) na hodnotu stáv.převýšení. V případě, že by došlo v budoucnosti k úpravě celého oblouku (úprava převýšení, směr.a výšk.úprava) na rychlost 110 km/hod, tato rychlostí by mohla být zavedena i na hlavní staniční koleje (přímý směr).Po realizaci rekonstrukce na zhlaví č.2 bude v rámci tohoto zhlaví technicky možné uskutečňovat při jízdě do odbočky na/ze všech staničních dopravních rychlostí 50 km/hod. Na brněnském zhlaví budou odjezdové rychlosti 50km/h z kolejí 3,1,2,4, všechny vjezdy na/z ostatní koleje 40km/h. Stávající infrastruktura, objekty, rozvody a zařízení jsou z hlediska svého stavu odpovídající stáří a silnému železničnímu provozu.
Tenders or requests to participate submit to:
viz dokumentace