Brief subject description:
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále též „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ. Veřejná zakázka je zadávána podle požadavků a podmínek stanovených směrnicí SŽ SM53 Směrnice o zadávání veřejných zakázek, která je vnitřním předpisem zadavatele a upravuje postupy při aplikaci ZZVZ v podmínkách Správy železnic, státní organizace.
Skalní stěna, která je součástí tělesa železničního spodku, bude zajištěna kombinací kotvení jednotlivých skalních bloků, zajištění zvětralých oblastí výztužnými georohožemi z polypropylénové trojrozměrné sítě s ocelovou sítí, kotvenými do skalního masivu. Zlomová a poruchová pásma budou stabilizována tzv. plombami – betonovými bloky z monolitického betonu, kotvenými do skalní stěny.
Součástí stavby je i rekonstrukce drážního propustku v ev. km 77,686. Propustek je navržen na přechodnost drážních vozidel pro traťovou třídu C3. V místě rekonstruovaného propustku je nutno vyjmout a následně vrátit železniční svršek.
Dále je součástí stavby přeložka sdělovacího a zabezpečovacího zařízení. Součástí stavby jsou i terénní úpravy, mimo jiné i pro zajištění rozhledových poměrů na přejezdu ev. č. P7063. Rozhledové poměry jsou vypočteny pro výhledovou rychlost Vž = 50 km/h a délku nejdelšího silničního vozidla Dv = 0 m.
Parametry dotčeného směrového oblouku s přechodnicí jsou navrženy pro výhledovou rychlost V100 = 55 km/h a V130 = 60 km/h. V rámci stavby je nicméně ponechána stávající traťová rychlost (tj. nedochází k úpravám výstroje trati [návěstidel]). V dotčeném místě stavby tak zůstává zachována stávající traťová rychlost, která je omezena na 50 km/h.
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)